Åbningstider 2024

TorsdagKl. 6.15 - 16.45
FredagKl. 6.15 - 15.45

Lukkedage 2024 - gældende for begge afdelinger

Vi holder lukket på alle danske helligdage og i weekender samt på nedenstående dage:

•  Fredag d. 10. maj 2024 (dagen efter Kristi himmelfart)
  • uge 29 (sommerferien)
  • D. 24.12.2024 - 1.1.2025 (Ml. jul og nytår) - vi åbner igen d. 2. januar 2025

Har du behov for pasning i nogle af ovenstående dage, skal du som forældre tage kontakt til Birgit Schjerning senest 5 uger før.
Telefon: 6133 7620, mail: schj@haderslev.dk

Sampasning i ferier

Før ferieperioder vil I som forældre blive spurgt om, hvornår jeres barn kommer i Børnehuset Chilli i skoleferier. Dette af hensyn til planlægningen af det pædagogiske indhold i ferieperioderne og for at kunne planlægge personalets ferieafvikling. Det er vores hensigt, at personalet afvikler ferie, når der er færrest fremmødte børn i institutionen.

Kendte voksne
Sampasning bliver planlagt ud fra, at det er velkendte voksne fra både Marstrup og Hoptrup.
Jeres barn får tildelt en garderobeplads den første morgen de møder ind i institutionen.

Skal Jeres barn sove, vil personalet fra Jeres barns afdeling sørge for, at den vante pude/dyne er med. Hvis barnet skal sove udendørs, skal i medbringe egen barnevogn.

Vi har hidtil fået positive tilbagemeldinger, hvor oplevelsen er, at børnene trives i sampasnings-tilbuddet.
Sampasning er i ferieugerne, og strukturen vil være anderledes for alle, vi opfordrer derfor til dialog, hvis der er nogle aspekter af dagen i undrer Jer over.

Sampasning i 2024:

Dagene op til påske - i Hoptrup (med forbehold)

Uge 30 - sommerferien - i Hoptrup

Uge 31 - sommerferien - i Hoptrup (med forbehold)

Efterårsferien uge 42  - i Hoptrup (med forbehold)

Dagene op til jul (d. 20.12 og d. 23.12.) - i Hoptrup (med forbehold)

Åbningstider ved sampasning

Vær opmærksom på, at åbningstiderne følger det sted, hvor sampasningen foregår.